xxx

Pic de l'Estanyó (2.915 m.)

Intineraris de muntIanya Andorra, excursions de muntanya.

Situació: Sorteny
Temps: 3h 00 anada.
Desnivell: 1.015 m.
Dificultat: Mitja.

Pic de l'Estanyó-excursions Andorra-hotel Univers Encamp

El Pic de l’Estanyó, és pot fer tant per la vall de Sorteny com per la Vall del Riu. En aquest cas, el nostre itinerari discorrerà per la vall de Sorteny. Deixarem el cotxe al final de la pista. Seguirem el camí i abans d’arribar al refugi, creuarem el riu per una passarel·la. Seguirem un camí que s’enfila fen ziga-zaga pel bosc fins a arribar a uns plans on es torna a aplanar i arribarem al petit estany de l’Estanyó.

Deixarem el camí que puja a la dreta cap a la collada de les Ferreroles i girarem en sentit contrari, cap a l’esquerra per anar a buscar la carena de la Serra del Roc del Rellotge. Forta pujada entremig d’un pedregam. Anirem seguint el corriol per la carena fins a arribar al abans cim en una pujada constant i ben definida. Creuarem un replà pedregós fins al cim sense cap dificultat.

El Pic de l’Estanyó és l’un dels dos cims de més de 2900 m. que està totalment en territori andorrà. I sens dubte, per la seva posició central, és el millor mirador de les Valls d’Andorra. És també un clàssic en l’esquí de muntanya.

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Planell pic del Estanyo 2.jpg

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.
Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.