xxx

Dificultat:  Difícil.

Pic de la Roca Entrevesado. Hoterl Univers Encamp Andorra

/Roca Entravessada Hotel Univers Encamp Andorra

Fins a arribar als Estanys Forcats, és el mateix itinerari que per pujar al Medacorba. Anem a buscar a l’esquerra la cresta de la Roca Entrevessada on trobarem una fita molt grossa, des de on es pot baixar cap al Forat dels Malshiverns. Continuem per la cresta fins arribar a una barrera esquistosa que haurem de grimpar per la dreta i després trobarem un corredor de uns 20 m, I-IIº. Per l’esquerra, una forta pendent herbosa augmenta la inseguretat. La podem evitar  per una canal pedregosa entre el llac de més avall i la Collada dels Estanys Forcats, però l’ascensió és força penosa degut al terreny inestable. Arribem doncs a l’avanç cim i d’aquí, sense cap dificultat fins el cim.

La Roca Entrevessada, és el segon cim més alt d’Andorra i la seva ascensió és molt bonica tant per la dificultat que presenta com per la seva meravellosa vista damunt l’estany de Baiau, la Pica d’Estat, el Comapedrosa i el Medacorba.

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Planell Pic de la Roca Entravessada 1.jpg

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable. El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.