xxx

CAMI DEL REC DEL SOLÀ

Intineraris de muntIanya Andorra, excursions de muntanya.

Situació: Col·legi de Sant Armengol Andorra                  Temps: 1h 30 mn anada.
Desnivell: 100 m.
Dificultat: Facil

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Cami del Rec del sola Andorra.jpg

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Cami del Sola 2.jpg

La nostra excursió comença al col·legi de Sant Ermengol d'Andorra la Vella. El dividirem en dos trams. El primer en direcció a Santa Coloma i el segon en direcció a La Massana.

El primer tram dura aproximadament una hora. El camí passa pel costat d'un rec que fou construït l'any 1880 i que s'utilitzava per regar els horts en forma de feixes. Al camí hi han tot de bancs per a descansar, estar totalment il·luminat i es pot fer fins i tot a la nit. Tot el llarg del camí, anirem trobant tot de rètols explicatius de la transformació agrícola i la expansió urbanística, la orografia de la vall i el paisatge de les tarteres que baixa del Pic de Carroi.

El segon tram, que comença al mateix col·legi de Sant Ermengol però d'un carrer de sota d'on surt el primer, està indicat per un rètol de fusta on hi posa Camí del Rec del Solà i Pont pla. Aquest tram també il·luminat és més ample i el rec passa soterrat. La duració aproximada és de 45 mn a l'anada. Un cop arribats al túnel de la Sabata passa per unes escales metàl·liques per sota la carretera i continuem fins a arribar a una petita renclusa que recull l'aigua del rec.

Arribats en aquest punt, podem continuar fins a una cruïlla. Seguint el camí tot recte, uns 150 m més enllà hi ha la capella de Sant Antoni al costat de la boca sud dels túnels de La Massana. Si tornem a la cruïlla i agafem el pont que hi ha a la dreta ens durà per un camí fins al pont romànic i l'Ermita de Sant Antoni de la Graella.

Aquest camí és molt obac i hi trobarem arbres de fulla caduca. Segueix el riu Valira del Nord.

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.

Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.