xxx

Pic de la Font Blanca (2.904m)

Intineraris de muntIanya Andorra, excursions de muntanya.

Situació: Arcalís – Ordino
Temps: 2h 45 mn anada
Desnivell: 1.034 m.
Dificultat: Mitja

Pic de la Font Blanca, excursions hotel Univers Encamp Andorra

Pic de la Font Blanca Hotel Univers Encamp

Punt de sortida de la Pleta del Castellar (1.870 m.) situada abans d’arribar a l’estació d’Arcalís, a l’encreuament de l’antiga carretera, on hi ha un antic refugi de pastors. Agafem un corriol marcat cap al riu del Comís Vell, el travessem i ens endinsem cap al bosc fins a arribar a unes amples pastures. Travessem el pla fins el fons i girem a la dreta fins que salvem un contrafort.

Un cop superada la graonada per l’indret més factible, seguim fins el fons de la vall en una pendent moderada fins arribar al peu de la Portella de Rialb. Deixem el camí i pugem a l’esquerra per una petita vall que té una forta pujada marcada amb fites, fins un coll i el abans cim. Per la mateixa carena remuntarem un llom per girar després a l’esquerra, seguir la cresta i arribar al cim on hi podem trobar neu fins ben entrat l’estiu.

Panorama molt extens que arriba fins la Maladeta, passant per tota la vall d’Ordino i pel costat occità, el Pic del Thoumasset amb l’estany Blau al seu peu. Pic molt concorregut a l’hivern amb esquís de muntanya.

plano del pic de la font blanca

ESQUI  DE MUNTANYA

Pic de la Font Blanca amb esquis. ( Andorra ).
El pic de la Font Blanca, es un dels cims mes emblemàtics d’Andorra i situat front les pistes d’esquí d’Ordino Arcalis. La via normal o vesant oest ofereix un descens de tres estels, molt exposada i mantinguda sovint glaçada. La vesant est, transcorre per la canal carnissera amb 60º d’inclinació es considerada una de les rutes d’esquí-alpinisme més espectaculars d’Andorra,

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.