xxx

Dificutal : Facil

excursions Andorra

Estany de Perafita Hotel Univers Encamp Andorra

El camí surt de la vora del pont de la carretera de la Comella. Prenem l'empedrat camí, que és un tram del GR7, i que marxa pel costat esquerre del riu Madriu, fins el pont de Sassanat ( 10min ). Passem al costat dret fins a arribar a les Bordes d'Entremesaigües   ( 25 min ) Deixem el riu Madriu a la nostra esquerra i travessem  el pont seguin el camí del riu que baixa de Perafita. Hi ha trams del camí empedrats, peró no és tant regular com l'altre, encara que està molt fresat. La vegetació hi és encara més ufanosa. A l'esquerra trobem la Font Pixadera, poc més endavant, deixem un corriol a mà dreta que ens duria a creuar el riu . El sentim encara un mica lluny, en aquesta direcció. Ens hi anem acostant fins abastar-lo. Es cabdolós i fa molts salts. El seguirem pel marge dret durant un bon tram, que resultará ser un dels més bonics de l'excursió. Sense resultar fort, el pendent augmenta. Arribem a una clariana (1 h 50 min ) i deixem definitivament el bosc per enfilar-nos, entre herbassar i rocam per la costa de Perafita fins a albirar la cabana i la pleta homònimes. Poc més enllà arribem al refugi de Perafita ( 2 h.) . L'estany de la Nou queda a (10 min. ) del refugi seguin el camí de la nostra dreta en direcció a Claror.

Després ens dirigim cap al coll de la Maiana provinent de la Vall de Madriu i el deixem a la notra dreta per continuar el GR 11-10 en direcció el Port de Perafita. Seguim les senyals que ens condueixen pel costat del riu del mateix nom (aquí és un rierol que passa entre l'herba), progressant per un terreny fàcil entre herbassar i pedregam, amb una moderada pendent fins arribar als estanys de Perafita.

Parc Natural del Comapedrosa

Parc Natural de Sorteny

Parc Natural de la Vall del Madriu

Temps a Andorra

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.