xxx

Dificutal : Facil

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Estany de la Nou.jpg

Lago de Perafita Hotel Univers Encamp Andorra

El cami surt de la bora del pont de la carretera de la Comella, prenem l'empedrat camí, que és un tram del GR7, marxant per la esquerre del riu Madriu, fins el pont de Sassanst ( 10min ) passem al costat dret fins arriva a les Bordes d'Entremesaiugües   ( 25 min ) .Dexarem el riu Madriu a la nostre esquera i travesem  un pont segin el cami del riu que baixe de perafita.Conservan trams empedrats, peró no tant regular com l'altre .És però molt fressat. La vegetació hi és encara més ufanosa. A l'esquerra trobem la Font Pixadera, poc més endavant, deixem un corriol a mà dreta que ens menaria a creuar el riu que sentim encara apartat, en aquesta direcció. Ens hi anem acostant fins abastar-lo. Es caudolós i fa molts salts. El seguirem pel marge dret durant un bon tram que resultará un dels més bonics de l'excursió. Sense resultar fort, el pendent augmenta. Arribem a una clariana (1 h 50 min ) de camí per deixa difinitivament el bosc per enfilar-nos, entre herbei i rocam,per la costa de Perafita fins divisa la cabana i la pleta homònimes. Poc més enllà arrivem al refugi de Perafita ( 2 h.) . El estany de la Nou queda a (10 min. ) del refugi seguin el camí de la nustre dreta en direccio Claror.Despres ens dirigerem al coll de la Maiana provinent de la Vall de Madriu el cual deicherem a la notre dreta per cotinua el GR 11-10 en direccio el Port de Perafita seguin les senyals que ens codueigent pel costat del riu del mateig nom ( aqui és un regueró que passa entre l'herbe ),progressant per un terreny fàcil entre herbei i pedregar, amb una moderada pendent fins arriba als estanys de Perafita.

Parc Natural del Comapedrosa

Parc Natural de Sorteny

Parc Natural de la Vall del Madriu

Temps a Andorra

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.