xxx

Estanys dels Colells

Situació:  Port Grau Roig (Parròquia d’Encamp)

Desnivell:   m.

Temps:  1h 00mn.

Dificultat:  Fàcil.

Primer Estany dels Culells excursions de muntanya hotel Univers Encamp

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Segon Estany dels Colells.jpg

L’itinerari que us recomanem, tot seguit, no és el més emprat habitualment, però si, més bonic.

Sortirem de l’aparcament del Cubil, a Grau Roig, i ens dirigirem cap a la pista d’esquí de la Granota (la que està per sota la pista que puja cap al llacs de Pessons). Ens endinsem cap al bosc i anem seguint l’ampla pista fins a arribar al peu de la forta pujada que és l’últim tram de la pista de la Granota. No pujarem per la pista, sino que ens desviarem a la dreta en direcció al 1er estany de Pessons. Seguir una vintena de metres, magnífica vista als dos Cubils, i girar a l’esquerra. Davant nostre, tres turons l’un al costat de l’altre, sembla que ens vulguin impedir el pas, però remuntarem unes grades fins a arribar a l’estany de la Coma Estremera al costat del final del telesquí.

D’aquí ja es veu clarament el Pic de Montmalús, Seguirem el corriol que segueix pel costat esquerra de l’estanyol i ens endinsarem cap al fons d’una comella, En15 minuts arribem a l'origen del rierol, a la falda del Montmalús,on ens desviem de la ruta cap a l'esquerra per arribar al cercle glacial dels Colells. Poblatde penyals i amb escassavegetació,els llacs es disposen en terrasses amb certa dificultat d'accés.Abundància de roques, que serveixen de camuflatge a les marmotes.

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.