xxx

Estanys del Siscaro i les Canals Roiges

Situació:  Vall d’Incles (Parròquia De Canillo)

Desnivell:   m.

Temps:  2h 00mn.

Dificultat:  Fàcil.

Estany de les Canals Roiges Hotel Univers Encamp

Estany del Siscaro Hotel Univers Encamp Andorra

Punt de sortida del fons de la Vall d’Incles. Seguirem una pista i al cap d’uns 15 minuts arribarem a una àrea de picnic, on hi trobarem dos rètols, el de l’esquerra indica el camí dels estanys de  Juclar i el de la dreta el camí del Siscaró.

Agafarem doncs el de la dreta i seguirem el corriol pel costat del riu que va formant uns salts d’aigua molt bonics. En una hora, arribarem a una pleta on s’hi troba el refugi del Siscaró el qual el deixarem a la nostra esquerra, i remuntarem unes graonades fins a arribar a l’estany de baix del Siscaró. Aquest estany està ple d’unes canyes anomenades siscall. Voregem l’estany en direcció nord i al cap d’uns 15 minuts arribarem a l’estany de les Canals Roges des de on gaudirem d’una vista excel·lent dels cims que ens envolten.

El hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.