xxx

Pic Alt del Griu (2.876m.)

Intineraris de muntanya Andorra, excursions de muntanya. Esqui de muntanya.

Situació: Cortals d'Encamp
Temps: 3h 00mn anada.
Desnivell: 986 m.
Dificultat: Mitja

Pic Alt del Griu, excursions hotel Univers Encamp Andorra

Alt del Griu Hotel Univers Encamp Andorra

Varis itineraris són possibles, però el que us proposem és sens dubte el més fàcil.

Pugem la carretera dels Cortals i poc abans d'arribar a la zona de picnic, agafarem una pista que surt a mà dreta i arribarem fins al fons, on hi ha una petita esplanada per deixar el cotxe. Trobarem un rètol de fusta que indica el camí del Bosc del Campeà. Seguirem el corriol que de seguida s'enfila de valent i arribarem a les fonts del Campeà. Aleshores, el corriol marxa cap a la dreta i nosaltres haurem de deixar-lo i seguir pujant pel dret  al mig del bosc. Mica en mica, el bosc s'anirà esclarissant fins a desaparèixer.

Deixem el bosc enrere i veiem un contrafort entre mig de blocs de granit. Vorejarem per l'esquerra un abans cim fins a arribar a la Collada d'Entinyola. Hem de seguir per la carena que, més amunt, es torna a eixamplar fins a arribar al cim.

Des de l'Alt del Griu veurem els llacs d'Ensagents per una banda i els llacs d'Emportona per l'altra amb tota la vall dels Cortals d'Encamp, els Pics del Cubil i d'Ensagents, així com el grandiós Casamanya.

A I'hivern, quan es deixa fer, ja que és un cim molt ventat, gaudirem d'una baixada formidable i, pels més agosarats, la canal central és d'allò més espectacular, encara que millor fer-la a la primavera pel risc d'allaus. Reservat als esquiadors d'alt nivell.

Planell, pic Alt del Griu, excursions de muntanya hotel Univers Encamp Andorra

Parc Natural del Comapedrosa

Parc Natural de Sorteny

Parc Natural de la Vall del Madriu

Temps a Andorra

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.

Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.