xxx

Pic de Pessons (2.864m)

Intineraris de muntIanya Andorra, excursions de muntanya.

Situació: Grau Roig
Temps: 3h 00 anada.
Desnivell: 744 m.
Dificultat: Fàcil.

Pic de Pessons excursions hotel Univers Encamp Andorra

Sortim del aparcament de Grau Roig i ens dirigim cap a una pista molt ampla que al hivern es baixa esquiant i que ens durà cap al primer llac de Pessons. Arribats en aquest punt, prenem un corriol que passa per darrere el restaurant i que ens porta fins el segon llac.

Davant nostre tenim a l’esquerra, el Pic de Montmalús, les crestes de Pessons, el pic de Ribuls i a la dreta el Cubil. Seguirem el GR7 i anirem passant un reguitzell de llacs, el rodó, el Meligar, l’estany de les Fonts, el del cap de Pessons... fins a arribar al fons del cercle, just sota el coll força dret però, que remuntarem fen ziga-zagues fins dalt sense cap dificultat. Girarem a l’esquerra i remuntarem la fàcil i ampla carena fins el cim.

Des d’aquest cim veurem una infinitat d’estanys d’alta muntanya. La vintena de llacs del cercle de Pessons, els d’Ensagents i la capçalera de la Vall del Madriu amb l’estany de l’Illa.

Podem donar la volta al cercle pujant pel Pic de Pessons i baixant pel Pic de Montmalús. Un cop al Pic de Pessons, haurem de seguir la carena on trobarem el Pic de Ribuls amb una cresta força complicada amb passos de II i III º. Podem sortejar aquest pas, baixant per una canal bastant dreta per la vessant contrària a Pessons marcada amb fites. Abans d’arribar al peu de la canal, hem de remuntar cap al coll que ens durà a Montmalús.
Baixarem el Montmalús fins l’estany de la Coma Estremera i ens dirigirem cap a l’estany primer de Pessons. Cal comptar de cinc a sis hores si donem la volta al cercle.

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Planell Pic de Pessons.jpg

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.
Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.