xxx

Pic de Medacorba (2.914m.)

Intineraris de muntIanya Andorra, excursions de muntanya.

Situació: Arinsal
Temps: 4h 45mn anada.
Desnivell: 1.357 m.
Dificultat: Difícil.

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Pic de Medacorba 11.jpg

Estanys Forcats - Excursions Andorra - Hotel Univers Encamp

Sortida del poble d’Arinsal. Passat el túnel artificial deixarem enrere uns edificis molt malmesos per una allau, fins a arribar a una pista tancada al trànsit rodat.

Seguirem per la pista fins arribar a la Borda de les Agunes. Continuarem pujant per la pista senyalitzada amb les marques de pintura blanca i vermella del GR11 i arribarem a la Borda de la Coruvilla que ens queda a la dreta. A partir d’aquí, la pista s’estreny fins a arribar al Pla de l’Estany on hi ha el refugi Joan Canut (2.030 m.).

El camí s’enfila cap a la dreta en direcció a un marcat contrafort del pic del Pla de l’Estany. Arribarem a una bifurcació i seguirem el corriol de l’esquerra fins a travessar el Riu del Prat Dret en forma de salt d’aigua. Arribats a aquest punt, haurem d’anar amb cura ja que una relliscada podria ser perillosa. Passat aquest tram una mica delicat, enfilarem el corriol cap al collet i arribarem al refugi metàl·lic dels Estanys Forcats en molt mal estat i brut. Una mica més avall, n’hi ha un altre de fusta ben conservat, on podrem fer nit si convé.

Vorejarem els estany per l’esquerra per anar a buscar el coll andorranopallarès. Deixarem les marques del GR11 i ens enlairarem en direcció a la carena, seguin les fites. Un petit sender ens ajudarà a superar unes pales i ens durà cap a la carena, molt aèria , a pocs metres del cim.

Impressionant paret nord sobre la vall de Solcén a l’ Arieja. El pic de Medacorba ens ofereix una panoràmica excel·lent sobre la propera Pica d’Estats i els estanys de Baiau. Tanmateix, el Medacorba és el vèrtex entre el Principat d’Andorra, Catalunya i França.

http://www.excursionsandorra.com/excursions/pics/Planell Pic de Medacorba.jpg

A l'hotel Univers situat al centre d' Encamp, trobarà un hotel de muntanya diferent, càlid, acollidor, amb una marcada personalitat i un serveis i atenció irrefosable.
El ser un hotel petit i familiar ens permet oferir-li un tracte personal que el farà sentir com a casa, el gust i cura pels detalls, la diversitat de serveis i la qualitat dels productes del nostre restaurant, no deixa res a l’atzar perquè durant la seva estada, pugui gaudir al màxim del seu temps d’esquí, excursións de muntanya, i relax.
Hotel de muntanya Andorra, excursion Andorra, esqui Andorra.
Hotel a Encamp, hotel a Andorra, hotel de muntanya a Encamp Andorra, hotel a Grandvalira, excursions de muntanya, esqui de muntanya.